פקיד: 50 הבלוגים הטובים ביותר ל- MLM לשנת 2013

Top 50 MLM Blogs 2013 הנה אנחנו הולכים! לאחר 5 שנים מוצלחות רצופות של מתן קרדיט לבלוגרים המובילים בתחום ה- MLM בענף שלנו, אנו גאים להכריז על 50 הבלוגרים הרשמיים ביותר ל- MLM לשנת 2013.

וכדי לעקוב אחר הצמיחה האקספוננציאלית מתוך 50 בלוגי ה- MLM המובילים של 2009 , 2010 , 2011 ו- 2012 החלטנו לחזור לשורשים שלנו לתוצאות השנה עם מטרה אחת בראש:

כדי לספק תוצאה של 50 בלוגרים מסוג MLM המייצגים באמת את הסטטוס של היותם בלוגרים מובילים וספקי ערך עבור הענף שלנו.

משמעות הדבר הייתה לבצע כמה שינויים דרסטיים באופן שקבענו את התוצאות. בשנים האחרונות רוב התוצאות התבססו אך ורק על קולות.

זה יצר תרחיש לתפוס 2:

באז, התרגשות והמון סירות של תנועה ופרסום לכל הבלוגרים ..

אבל …

יצרה גם סביבה שבה כל אחד עם תמיכה רבה, רשימה גדולה (או שיש לו חברים עם רשימות גדולות) יכול להיות מוענק בהיותו בלוגר Top 50 MLM מבלי שיהיה לו בלוג אמיתי המספק ערך עקבי ואינו מקבל מעט תנועה .

אז לשנת 2013, יצאנו לחזור לשורשים שלנו.

עבור 50 הבלוגים הראשונים של MLM לשנת 2013 , הצבעות נועדו רק לספור מרווח קטן וכל המיקוד נועד להיות מונח בבלוג ובערך בפועל שהבלוגר סיפק.

כיצד חישבנו את התוצאות

בתחילה, המטרה הייתה לקבוע את התוצאות לפי מנהיגות, ערך, ציון klout , עקביות של תוכן, הצבעות ותנועה שהבלוג מקבל.

אף על פי ש- Klout Score מספק הוכחה חברתית נהדרת לסמכות בלוגרים, מצאנו שרוב הבלוגרים המובילים שנבחרו אינם רשומים ב- Klout, ולכן היינו צריכים להחריג זאת מהבחירה.

השתמשנו בעקביות של תוכן, מנהיגות וכמובן הקולות כדרך לסנן את הרשימה המקורית. היו כמה בלוגרים מובילים עם קהל נהדר ממנהיגים גדולים שהיו יכולים לעשות את הבחירה בקלות, אבל שם הבלוגים לא עודכנו כבר כמה חודשים.

אלה לא נכללו אוטומטית.

אז זה הגיע לאינדיקטור האחד והיחיד שמנהל את הדיבורים עבור כל בלוגר, שהוא כמובן תנועה !

לאחר שסיננו את הרשימות עם קולות, מנהיגות, עקביות של תוכן, הגענו לתוצאות הסופיות.

ניתן להוריד את התוצאות המקוריות יחד עם תג ה- Top 50 MLM Blogs כאן .

עכשיו, אני יודע שכמה בלוגרים עשויים להיות מוטרדים מכך שכללנו בלוגרים שלא נכנסו לתחרות. אך הצורך למחוק כמעט מחצית מהקישורים לבלוגים מתים מבלוגרים קודמים שפשוט עזבו את הענף והפסיקו לבלוג זה מתסכל ובהחלט לא משרת את הענף בשום צורה.

אז העדיפות העליונה הייתה לדבוק במטרה להגיש רשימת Top 50 MLM Blogs המייצגת את המנהיגים האמיתיים בענף.

אני מזמין אתכם לבקר בכל הבלוגים הללו, להירשם לרשימות התפוצה שלהם או לעקוב אחריהם ברשתות החברתיות ולשלוח להם הודעה כדי לברך אותם על היותם בלוגר Top 50 MLM לשנת 2013.

אחרונה, אך בהחלט לא פחות חשוב, אני רוצה להודות השנה לשלושה ספונסרים עצמאיים, בריאן מייקל , אלדון בירד ו- ג'ושוע פוסון שהכין זאת אירוע שנים אפשרי.

ספונסרים (פרסומות):

הכנסה שיורית?
זה נשמע כמו שאריות הכנסה, אבל מה אם ….? לחץ כאן עכשיו

לבסוף, דרך פשוטה להרוויח כסף באינטרנט!
סרטון חינם חושף מערכת שלמה שאנשים יומיומיים משתמשים בה כדי להרוויח כסף באינטרנט. חבילה כוללת הכוללת את כל מה שצריך בכדי להרוויח כסף ברשת!

גלה כיצד להשיג סיכויים הרודפים אחריך

לחץ כאן להכשרה חופשית של וובינר

50 הבלוגים המובילים של MLM לשנת 2013

1. אריק וור

Eric Worre במרץ 2009, אריק וור יצר ופרסם את הסרטון הראשון שלו ברשת NetworkMarketingPro.com. מאז הוא פרסם למעלה מ -900 סרטונים המציעים הכשרה גנרית למקצוע שיווק ברשת. הוא ראיין את המנהיגים והרווחים המובילים במקצוע, כמו גם הציע את הידע האישי שלו בתקווה לעזור לכל מי שיווק ברשת להתמקצע. הסרטונים שלו נצפים בכל רחבי העולם והועלה מעל 73,000 תגובות מאז תחילתו. NetworkMarketingPro.com הוא אתר הדרכת הווידאו הנצפה ביותר במקצוע שיווק ברשת.

הבלוג של אריק

2. ריי היגדון

Ray Higdon ריי היגדון יוצר ערך מאסיבי בבלוג שלו ומסייע למשווקי הרשת לענות על השאלות הקשות בצורה מאוד גלויה. שאלות כמו:
1) כיצד לגייס יותר אנשים, 2) כיצד להתגבר על התנגדויות, 3) כיצד להשיג יותר לידים ברשת 4) כיצד להשיג יותר תנועה לאתר שלך. לא משנה באיזו חברה אתם נמצאים, הבלוג שלו יכול לעזור. הוא מרוויח שבע דמויות בשנה ודובר מבוקש.
הבלוג שלו מדורג בסביבות 16,000 ברחבי העולם באלכסה והוא מדליף באופן שגרתי אודיו וסרטונים מאירועים פרטיים.

הבלוג של ריי

3. לורנס תם

Lawrence Tam 6 שכר איור לורנס טם החל את המסע המקוון שלו בשנת 2007. נתפס כוותיק מנוסה ההצלחה שלו לא הגיעה מיד וזה לא היה קל. כשעוד מאמציו המקוונים של לורנס 'מתחיל' ראו אותו קופץ מאתר לאתר מקדם את הצעותיו בכל מקום שהיה מקום להגיב. הוא בילה בממוצע 5-6 שעות בכך ולמצוקתו מאמציו של לורנס גרמו לו לאסור על מספר אתרים.

לורנס המום ומאוכזב נאלץ לחזור אל לוח השרטוט. הוא התחיל לקבל לחץ מוחץ מצד משפחתו .. "צא מהדבר הזה ותעבוד קשה יותר בעבודה שלך!" – אבל לורנס ידע שג'וב (או רק מעל שבור) לא ייתן לו לפרנס את משפחתו ויש לו שאיפות גדולות יותר מהגבר הממוצע.

הבלוג של לורנס

4. רוב פור

Rob Fore בשנת 1990, בגלל כמה החלטות גרועות, רוב פור איבד הכל. ביתו, עסקיו, הכנסתו וכבודו העצמי. הוא עבר מגיבור לחסרי בית בתוך 90 יום. כיום רוב משתמש באינטרנט כדי "ליצור עושר במסלול המהיר" ומזמין אותך להצטרף אליו למסע. הוא מלמד מערכת מוכחת בת 5 שלבים ליצירת תעבורת חיפוש אורגנית, לידים ומכירות. הוא מרוויח 20 מיטב הכנסות עם צוות של למעלה מ- 11,000 מפיצי MLM פעילים ברחבי העולם, מדריך מוסמך לגיא אש, דובר ציבור ומאמן.

הבלוג של רוב

5. טרוי דולי

Troy Dooly תביעתו המתמדת של טרוי דולי עבור מפיצים וחברות כאחד אפשרה לו להפוך לאחד הקולות המשפיעים ביותר בענף המכירה הישירה.

טרוי הוא מנהל החדשות של רשת הרדיו לעסקים ביתיים, עם מיליון מאזינים בחודש. הוא המנחה של תוכנית הרדיו של מנכ"ל The Beachside עם 40 אלפי הורדות בחודש. למעלה מ- 1.7 מיליון אנשים ברחבי העולם צופים בדוחות החדשות שלו ב- MLM.

טרוי דולי הוא קול השיווק ברשת!

הבלוג של טרוי

6. אן זיג

Ann Sieg אן היא מחברתם של כמה מהספרים הנפוצים ביותר בעולם כיצד לגרום ללקוחות חדשים ולקוחות פוטנציאליים להגיע אליך. הצוות שלה עוזר לבעלי עסקים מסורתיים, יזמים ביתיים ומשווקי רשתות ליצור מודל עסקי בר קיימא על ידי יישום אסטרטגיות שיווק יעילות כדי למשוך לקוחות פוטנציאלים אליהם. אן היא כותבת שיווק אטרקציות, מאמנת, דוברת ויועצת.

הבלוג של אן

7. ג'ונתן באד

Jonathan Budd ג'ונתן הוא חדשן ראשי בשימוש באינטרנט וברשתות החברתיות לבניית עסק שיווק רשת סולידי. בזכות ה"אחדות "בכוח הכוונה והבנת יכולותיו ליצור שפע, ג'ונתן הוא אחד המרוויחים הבכירים ביותר בתעשיית שיווק הרשת עם מערכות במקום שאין שני לו. כל מפגש עם האימונים של ג'ונתן ישאיר אתכם בהשראה ובאנרגיה.

הבלוג של ג'ונתן

8. נייט לונג

Nate Leung נייט לונג, הבעלים של NateLeung.com הוא יזם מקוון המלמד יזמים ובעלי עסקים כיצד להגדיל את תזרים המזומנים שלהם באמצעות מערכות בסיסיות, מושגים וטכנולוגיה לבניית הכנסה פסיבית ושיורית לכל החיים. האתר של נייט הוא אחד מאתרי התנועה הגבוהים ביותר באינטרנט המלמד שיווק באינטרנט ורשתות, פיתוח אישי ומדיה חברתית. נאט חי כל דקה בחייו מלא במטרה ומעורר אחרים להמשיך את חלומותיהם.

הבלוג של נאט

9. מישל וביל פסקוסולידו

Michelle and Bill Pescosolido מישל היא מאמנת ומומחית מומחית בתחום השיווק בפייסבוק. אם אתם מחפשים את האסטרטגיות הטובות ביותר בכל הנוגע לשיווק העסק הביתי שלכם באמצעות פייסבוק, אז אל תחפש יותר. בלוג זה מספק אסטרטגיות שיווק בחינם בפייסבוק שילמדו אותך כיצד להשיג יותר אוהדים, לידים, תנועה ומכירות לעסק שלך.

הבלוג של מישל

10. טובי ולילה בלאק

Toby and Layla Black טובי ולילה בלק בארבע השנים האחרונות לא רק פיתחו אימפריה מקוונת בת 7 דמויות באמצעות בלוגים. הם בנו קהילה עולמית של יזמים מקוונים המוקדשים ליצירת שינוי בעולם הזה. תוכלו למצוא את כל הכוח הזה ועוד בבלוג שלהם.

הבלוג של טובי

11. ג'ון צ'טמן

John Chatman ג'ון "בלייז" צ'טמן התחיל מלמטה של ​​ערימת השיווק ברשת, פשוטו כמשמעו היה צריך להוריד את כבל הקומקאסט שלו כדי להתחיל בהזדמנות שלו.

משם המשיך להרוויח עשרות אלפים בחודש וחשוב מכך להכשיר, להדריך ולפתח אחרים שיעשו זאת.

הבלוג של ג'ון

12. רנדי גייג

Randy Gage במשך יותר מ -20 שנה, רנדי עוזר לאנשים להפוך אמונות מגבילות את עצמן לפריצות דרך שמגשימות את עצמן כדי להשיג את חלומותיהם. הוא כונה "המשיח המיליונר" מכיוון שהוא מאמין שאתה אמור להיות עשיר, וזה חטא להיות עני! רנדי נפטר לשעבר מהתיכון, קם ממדיח כלים והפך למולטי מיליונר. המסע המדהים הזה מספק את הבסיס לעקרונות שהוא מלמד לעזור להעצים אנשים לשגשוג עצמם. כיום הוא מוכר כאחד המומחים הבולטים בעולם לשגשוג. הבלוג של רנדי מקרין בחשיבה ההצלחה שלו ובחזון השגשוג שלו.

הבלוג של רנדי

13. טוד פלקונה

Todd Falcone טוד הוא נואם ומאמן בעל שם עולמי, שמתמקד בהוראת אנשי שיווק ברשת ומכירות ישירות כיצד לבצע ביצועים טובים יותר בעסקים שלהם. עם ניסיון של 20 שנה מוצלח בתחום השיווק ברשת, טוד יודע בדיוק מה צריך כדי לעשות את זה בשיווק ברשת. הבלוג שלו מלא באימונים ומנהיגות בחינם שתוכלו לקחת היישר לבנק!

הבלוג של טוד

14. דיאן הוכמן

Diane Hochman דיאן הוכמן היא ותיקה בת 14 שנים בתעשייה שהחלה כעקרת בית המחפשת דרך לשלם יותר מ- 40,000 $ בחובות כרטיסי אשראי. היא הטביעה את חותמה הראשונה בשיווק רשתי מסורתי והפכה למפיקה ומאמנת מובילה ואז פנתה להזמנה בדואר ולתגובה ישירה לטיולים ותחרויות שזכו בשפע תוך שהיא מגדלת את שתי בנותיה.

בשנת 2005 עם שחר המדיה החברתית דיאן פנתה לאינטרנט והפכה למוכרת מאוד כמשווקת וידיאו מובילה ומתוך כך החלה הקריירה שלה בהכשרה, דיבור וייעוץ. דוברת מבוקשת בתחומי השיווק ברשתות החברתיות, שיווק אטרקציות ומיתוג … דיאן מסתובבת בכישורי הוראה למשווקים רעבים בצפון אמריקה ובאירופה ובאותה עת שולטת בהשקות מוצרים בכל הענף.

הבלוג של דיאן

15. לוריין מקנולטי

Lorraine McNulty המטרה של בניית הבלוג של לוריין מקנולטי היא לעזור לך להפיק את המרב מהבלוג שלך. הוא מכיל טיפים ועצות 'כיצד לבצע' בנושא שיווק מקוון והיבטים טכניים של בלוגים. אלה כוללים טיפים על הכל, החל מהקמת מגיבים אוטומטיים ועד כיצד לגרום לבלוג שלך להראות מסוגנן ולהתבלט מהשאר!

לוריין מקנולטי מעצבת אתרים כבר למעלה מ -20 שנה וזכתה בפרסים מרובים. עכשיו יליד ברית קורא לקנדה הביתה. באותה מידה היא מנגנת בסקסופון, הוקי וגולף.

הבלוג של לוריין

16. רוברט סטרונג

Robert Strong רוברט סטרונג היה מנהל חנויות קמעונאות מאס שעבד 70+ שעות בשבוע, נשק לאשתו שלום ב -1 בנובמבר ואמר לה שהוא יראה אותה בינואר! שעות הקמעונאות הן מטרידות, הוא ידע שצריך להיות שם משהו אחר!

לאחר חיפוש גבוה ונמוך, ושנתיים של דמעות, תסכול וכמעט וויתר הוא השקיע באקדמיה Pro Blog, והשאר היסטוריה … הוא הועלה על הבמה בלי שום תירוצים ואפילו על ידי ריי היגדון באקדמיית הרווחים העליונים!

הבלוג של רוברט

17. בת יואיט

Beth Hewitt כתיבת בלוגים מאז 2009, בית יואש נלהבת מבלוגים, פיתוח אישי, שיווק ועזרה לאחרים להצליח. בשנת 2012 בת 'הקימה את רשת הבלוגים הפשוטה כי נמאס לה לראות בלוגרים אינטליגנטים ומוכשרים מתפכחים ומתוסכלים מכיוון שמעולם לא עשו שקל באינטרנט. בת 'מארחת אתגרים לבלוגים של 30 יום בכל רבעון ועזרה למאה בלוגרים להניע יותר תנועה, לקבל הוכחה חברתית רבה יותר, הכרה רבה יותר ולהרוויח יותר כסף באופן מקוון.

הבלוג של בת '

18. מארק יאנושבסקי

Mark Januszewski בלוג זה מכיל תוכן בעל ערך רב יותר שכל בלוג אחר ברשת שיווק באינטרנט. מיומנויות חינם יותר שכל אחד יזדקק להן אי פעם והן מעבירות קורסים חינם. קורסים לשינוי חיים. זהו העסקה האמיתית היחידה של משווקי רשת באינטרנט

הבלוג של מארק

19. אגנס נואלס

Agnes Knowles אגנס נואלס היא אישה בגיל העמידה שחשבה שיש לה פרישה בתיק. הכלכלה התמקדה בשנת 2008, מיד לאחר שוויתרה על קריירה, בית וחיים לעבור ולדאוג לאמה המזדקנת בעיר אחרת. לאחר שהתוכנית A, התוכנית B והתוכנית C התגלו היא נכנסה לאינטרנט ולא היה מבט לאחור! אגנס מאמנת כעת נשים אחרות לקחת אחריות על עתידן הפיננסי שלהן ולא לסמוך על ממשלה או עסק גדול שיחליט כיצד יראו הכנסות הפנסיה שלהן!

הבלוג של אגנס

20. ג'וש גרסיה

Josh Garcia ג'וש הוא מישהו שניהל כמה עסקים מנדל"ן לעסקים מקוונים. כיום הוא מנהל מספר עסקים מקוונים. כשמישהו שואל אותו איזה עסק אני צריך לפתוח? הוא מדבר רק על עסקים מקוונים מאחר ולוקח תקציב או סיכון נמוך מאוד.

הבלוג של ג'וש

21. דין שחור

Dean Black מרי ודין הם יזמים מאטלנטה ג'ורג'יה. לאחר שדין ניסה לגייס את מרי לחברה הראשית שלו בשנת 2009, הם פגעו בכך והתחתנו במהרה וכעת שניהם מעורבים בבניית עסק ה- MLM שלהם. הם משתמשים בבלוג Mary and Dean Unleashed כדי להעביר את המסר שלהם של Livin 'The Dream as a Team. הבלוג שלהם מלא במידע רב ערך עבור כל אחד, החל ממתחילים ועד הוותיקים. בואו ללמוד אסטרטגיות שיווק, אסטרטגיות חשיבה ולמדו את כל הכלים האחרים שתצטרכו.

בלוג הדיקן

22. מייקל פירס

Michael Pearce מייקל ג'ין פירס שונה לחלוטין מכל שאר הבלוגים של MLM!
הוא שבר את המסורת שהוא לא מדבר על להתעשר מהר, או לקדם את זה?
הוא פשוט מספר סיפור נהדר מליבו
זה תפרים כמו למכור לך את המוצר שלו או להצטרף לצוות התמיכה העסקית הגדלה שלו זה משני למסר
'אם אתה רוצה להרגיש צעיר ובריאות' 'כדאי לך ללמוד,
כיצד ניצל מהתקף לב שעשה אלמנה בגיל 46
הוא יגיד לך ש"מזרקת הנעורים "שמצא יכולה לרפא

הבלוג של מייקל

23. טיי טריבל

Ty Tribble טיי טריבל הוא יזם אינטרנט ואב עבודה בבית המתגורר בפדרל וואי, וושינגטון עם אשתו, רישל ושני ילדיהם, אמה וטיילר. טיי הוצג במגזין "יזם והצלחה מהבית" ונחשב בעיני רבים כבלוגר מספר 1 בעולם בנושא שיווק ברשת. טיי יצר עשרות אלפי לידים באינטרנט באמצעות בלוגים, מדיה חברתית ו- web 2.0 ואוהב להכשיר אחרים כדי להתאים להצלחה המקוונת שלו.

הבלוג של Ty

24. ג'קי אולמר

Jackie Ulmer ג'קי היא אמא עובדת קשה בעבודה שבנתה הכנסה שנתית גבוהה של שש ספרות תוך שימוש בטכניקות היי-טק (אינטרנט) והיי-טאץ '(טלפון). כשג'קי הקים את משפחתה, היא עמדה בפני ההחלטה שעומדת בפני אנשים: האם להמשיך עם הקריירה שלך ולהשאיר את ילדיך בהשגחת מישהו אחר או שאתה נשאר בבית ומגדל אותם בעצמך? היא בחרה באחרונה ועדיין המשיכה לרצונה ליצור אורח חיים מדהים באמצעות שיווק ברשת.

הבלוג של ג'קי

25. אנטון אמוטו

Anton Amoto אנטון מספק ערך מסיבי בבלוג שלו ומסייע למשווקי רשתות אינטרנט וליזמים עתידיים לרדת מהעסק שלהם ולהרוויח יותר כסף באמצעות האינטרנט לבניית הכנסה במשרה מלאה משלהם. בית.

האסטרטגיה שלו מסייעת למאות אנשים שהשיגו את הכנסתם הראשונה באופן מקוון. מדוע כדאי להמשיך ולעשות באסטרטגיה שלך שלא באמת משיגה תוצאות טובות יותר?

הבלוג של אנטון יכול לעזור להשיג טונות של תנועה, לייצר לידים רבים יותר ומכירות רבות יותר לאתר שלך.

הבלוג של אנטון

26. מרשה גודווין

Marsha Godwin מרשה גודווין הקימה את MLMBlogTraining.com כדי ללמד משווקי רשת אחרים כיצד להעביר את ה- MLM שלהם באופן מקוון. לאחר שנמאס לו לרדוף אחרי חברים ובני משפחה והשתתף בפגישות רבות במלונות, פנה מרשה לאינטרנט ושיווק אטרקציות. ברגע שהיא ראתה את הכוח בבלוגים היא התחייבה ללמוד כיצד לבנות עסק מצליח באינטרנט וללמד אחרים כיצד לעשות זאת! כיום היא בלוגרית, מאמנת, יוצרת ומאמנת מוצר עבור אחד ממובילי התעשייה.

הבלוג של מרשה

27. ריצ'רד מתארו

Richard Matharoo ריצ'רד הוא אבא, בעל ועובדי מרוץ עכברים שנלחץ בעבר שנפגע קשה מהמיתון. הוא נתן יותר מדי חיים בלחץ, שעות עבודה ארוכות והחמצה … הוא חיפש ומצא פיתרון. בחמשת החודשים הראשונים שלו ב- MLM הרוויח 14377 ליש"ט, מקום בדירקטוריון המנהיג של MLSP והפך למגייס החמישי הטוב ביותר של החברה שלו, כולם ללא ניסיון קודם. עכשיו במשרה מלאה ב- MLM הבלוג שלו מלא בתכנים שימושיים בדיוק איך אנשים אמיתיים יכולים לעבור מ- MLM Zero's ל- Hero's.

הבלוג של ריצ'רד

28. מאוויס נונג

Mavis Nong מאוויס נונג יצרה את הבלוג שלה כדי לעזור לאחרים לבנות עסקים מצליחים ברשת. היא חולקת אסטרטגיות בסיסיות, יעילות וחדישות וטיפים שהם יכולים ליישם מיד כדי להרחיב את עסקיהם. היא גם חולקת טיפים לבלוגים מדהימים כדי לעזור לאחרים לבנות בלוגים מדהימים וכסף להרוויח כסף! מאוויס עברה מלהכיר דבר על בלוגים והפכה למומחית לבלוגים מבוקשת מאוד, תוך שהיא מגרפת מזומנים באמצעות הבלוג שלה, תוך פחות מ 8 חודשים.

הבלוג של מאוויס

29. סזאר ל רודריגז

Cesar L Rodriguez סזאר ל 'רודריגז הוא ותיק במכירות ישירות ו- MLM. בשנה האחרונה הוא נבחר לדובר מספר 2 בפסגת 3 ללא תירוצים על ידי המשתתפים & סגנון מסירת התוכן שלו ללא רעש ללא רעש, יחד עם בדיחותיו הקומיות המתמדות וההתלהמות שלו הופכים אותו לאחד המנהיגים המשעשעים ביותר שלנו התעשייה לעקוב אחריה. הבלוג שלו עמוס בריבוי אימונים בווידיאו בחינם מכל כמעט מנהיג כיום וקורס האיתור והסיום החדש שהוא מעניק למבקרי הבלוג שלו הוא מטורף!

הבלוג של סזאר

30. ניק פראט

Nick Pratt ניק פראט התחיל כיועץ קידום אתרים לפני כמה שנים. הוא עשה זאת תוך שהוא נאבק בטקטיקות שיווק ברשת לא מקוונת. מוקדם יותר השנה, Nick פתח את הבלוג Web Traffic Lounge כדי לעזור לאנשים ליצור לידים נוספים ברשת.
תוך זמן קצר, הפוסטים קיבלו כמות טובה של שיתופים חברתיים ומשוב מהקוראים. הפוסטים מספקים גם ערך יוצא דופן המוביל לדירוגים גבוהים במנועי חיפוש: עמדות מובילות עבור "MLM Daily Routine" ועוד לא מעט מונחים אחרים.

הבלוג של ניק

31. אפריל מארי טאקר

April Marie Tucker מאמא חד הורית שמגישת קוקטיילים בקזינו ועד עכשיו בלוגרית ומאמנת Pro המשרתת את קהילת השיווק ברשת ברשת מאז 2010.

אפריל מארי היא מאמנת שיווק רחבה בתעשייה, דוברת, מאמנת LifeStyle, מגייסת מובילים, היכל המפורסם של MLM, משווקת MLSP מאסטר ונבחרה ל -2 X בלוגריות מובילות בתחרות 50 המובילות ביותר לבלוגים.

הבלוג של אפריל

32. ארין מקורמיק

Eryn McCormick ארין מק'ורמיק הוא יזם שיווק מקוון, מאמן ובלוגר עטור פרסים. היא במשימה "ליידע, לעורר ולהצית" אנשים לנקוט פעולה בכדי לכבוש מחדש את כוח ההשתכרות שלהם על ידי מינוף כישוריהם, כישרונם ויכולותיהם לעסק מקוון. ארין מאמין שלימוד והכנסה צריכים להיות מהנים! עם הרקע שלה בהוראה ואימון, יש לה כישרון לפרק דברים כך שהם פחות מאיימים, פשוטים להבנה וקל לכל אחד ליישום.

הבלוג של ארין

33. ג'ניפר פונג

Jennifer Fong הבלוג של ג'ניפר פונג מעניק לחברות מכירות ישירות ולמוכרים ישירים בודדים ומשווקי רשת את הכלים הדרושים להם כדי להשתמש במדיה החברתית בצורה יעילה לעסקים שלהם. שילוב של "איך", כלים ומבט מה הלאה, ג'ניפר מספקת לך את המידע שאתה צריך לדעת על המדיה החברתית, במיוחד כפי שהוא חל על מכירות ישירות. מנכ"ל חברת מכירה ישירה לשעבר, ג'ניפר יודעת מה נדרש כדי לבנות ולהוביל צוות, כמו גם את העקרונות של כל עסק מצליח לשיווק רשת: רשת, מכירה וגיוס. היא עוזרת למוכרים ישירים לשמור על סדר העדיפויות שלהם על מנת להשתמש במדיה החברתית בצורה יעילה ככלי לבניית עסקים.

הבלוג של ג'ניפר

34. אניטה לבסק

Anita Levesque אניטה לבסק מלמדת יזמים ובעלי עסקים קטנים למנף מדיה חברתית כמו פייסבוק כדי לבנות את הנוכחות המקוונת שלהם, למשוך עוד לידים ולקוחות לבנות עסק רווחי. המשימה שלה היא ליצור תכנים חינוכיים ולהדריך יזמים חדשים לבניית המותג שלהם באופן מקוון על ידי אספקת מתווה צעד אחר צעד כיצד לבנות עסק מצליח.

הבלוג של אניטה

35. אלסיה סטרינגר

Alecia Stringer אלסיה סטרינגר היא מומחית לייצור לידים מקוונת המעצימה יזמים ליצור חלומות הצלחה. היא חולקת את המומחיות שלה בבלוגים ושיווק ווידאו כדי להוביל אחרים להצלחה ולהקל באמצעות אסטרטגיות השיווק המקוונות שלהם. אל תחמיצו את ילדת כוכב הרוק הזו, מכיוון שהיא תובעת מקום בטופ 50 לפני כמה שנים.

הבלוג של Alecia

36. ז'קלין גייטס

Jacqueline Gates ז'קלין גייטס היא זמרת אופרה לשעבר, שיווק ברשת לשעבר, דרום אפריקאית לשעבר שהפכה לאלילה בזמן שעבדה בסטארבקס תמורת 7 דולר לשעה.
היא מאמינה בלהט בכוח שיש לה כותרת להיכנס אליה ולהיכנס אליה, עכשיו מוכנה להשתלט על העולם ועל מוחן של נשים צעירות בכל מקום.
בלוג זה מתעד את שינויי החשיבה; דפיקות הברכיים
רגעים של ספק וכל קפיצת מדרגה של אמונה ביניהם.

הבלוג של ז'קלין

37. ירדן שולץ

Jordan Schultz ג'ורדן שולץ לומד ולומד מה שנדרש כדי להשיג הצלחה בתעשיית שיווק ה- MLM / רשת בעידן האינטרנט כבר שנתיים. הוא למד הרבה דברים שעובדים והרבה דברים שלא עובדים. הבלוג שלו הוא משאב להודיע ​​לך בדיוק מה עובד ומה לא עובד כדי לבנות עסק מצליח בכלכלה של היום עם הטכנולוגיה של ימינו.

הבלוג של ירדן

38. בוב קלארק

Bob Clarke ד"ר בוב קלארק הוא משווק אינטר-רשת חלקי המבין את המאבקים העומדים בפני משווקים במשרה חלקית. הפוסטים שלו מתמקדים כיצד להיות פרודוקטיביים יותר עם זמן מוגבל, למנף את הכישורים שלך ואת המשאבים של אנשים אחרים כדי למקסם את התוצאות שלך, ולמצוא את המדריכים והמאמנים המתאימים כדי להפחית את עקומת הלמידה שלך. הודעות העמודים של ד"ר בוב על בניית בלוג פופולרי מאוד במשרה חלקית זכו לדירוג הגבוה ביותר. בלוג זה הוא Go To Resource לכל מי שבונה עסק במשרה חלקית.

הבלוג של בוב

39. הייל פרינגל

Hale Pringle ד"ר הייל הוא נותן אמיתי ומחנך בנשמה. הוא מקוון מדי יום ומספק תשובות למספר קבוצות שהן תובנות, מתישהו טכניות ותמיד עדינות. הוא השתתף בסמינרים ברשת ובאירועים חיים עם כמעט כל המנהיגים העיקריים בקהילת שיווק באינטרנט. בהתבסס על הכשרה זו, השכלתו ושנותיו הרבות בענף המחשבים הוא כשיר באופן ייחודי לעזור ולהכשיר. מבין המנהיגים שעבד איתם הוא בחר באן זיג כמנטורו ומאמנה.

הבלוג של הייל

40. דארן ספרייט

Darren Spruyt דארן ספרויט הוא משווק רשת מסינגפור והוא משווק את עסקיו ברשת מאז 2008. עם זאת, דארן לא התחיל את דרכו בענף זה ללא שום מאבקים. במשך 3 שנים, דארן לא נקט שום פעולה בעסק שלו מכיוון שהוא נאבק באמונה עצמית ובכמה ערך הוא יכול להציע לאנשים. קדימה מהירה, דארן תויגה לאחרונה כ"סוס אפל "בהשקת המוצר החסות המגנטי וכעת בלוגים על חשיבה, הדור מוביל של MLM ושיווק באינטרנט.

הבלוג של דארן

41. פרנק ג'י מרינו

Frank J Marino אז מה הקשר בין ה"בלוז "ל- MLM? ובכן הבלוז נמצא בכל מקום! לכולם יש את הבלוז מתישהו או אחר! אתה רואה את התשוקה של הבלוזמן לנגן בגיטרה גדולה בדיוק כמו שהתשוקה שלו לאחרים מצליחה! לנגן בכלי לוקח זמן, עקביות ומחויבות! Basically anyone and I mean anyone can learn how to play an instrument. But it takes commitment to succeed! That’s the Bluesman’s main focus! Mindset, the right training and leadership! Check out the Bluesman!

Frank’s Blog

42. Jeff Knowles

Jeff Knowles Jeff Knowles has been studying and learning what it takes to achieve success in the MLM / Internet Marketing Industry on the internet for 3 years now. He has a technology background and uses that expertise to talk about using the internet to build your network marketing business. His blog is a resource to let you know exactly what works and what doesn’t work to build a successful business in today’s economy with today’s technology.

 

Jeff’s Blog

43. Sandy Root

Sandy Root Sandy Root began her online career with blogging, as a tool to market her acupuncture practice. She fell in love with her online biz & has focused on success mindset, & has recently brought that focus specifically to helping others with ‘Getting Out of Debt Mindset Tips’. Schooling for acupuncture gave her a career she loved, but with that she got into massive debt. With internet marketing, she’s begun to get herself on the road to debt-free and has a passion to help others do the same.

 

Sandy’s Blog

44. Ruth Alade

Ruth Alade Ruth Alade has been marketing online since 2011. She is a stay at home mum and her goal is to help other mums, dads or anyone who wants to be free, escape the rat race. She offers help and direction on a variety of marketing strategies like lead generation, blogging and social media that will help any budding entrepreneur become a better marketer.

 

Ruth’s Blog

45. Jeff McGeary

Jeff McGeary Jeff McGeary, aka “Tall Jeff,” was living the comfortable Corporate America life until a call one afternoon in 2010: “Your services are no longer needed.” A six-figure salary to zero in 30 seconds flat! Later, while sitting in a mall parking lot, he was introduced to network marketing. He got to work and built a successful “Plan B” with one word in mind: FREEDOM. Jeff now teaches, blogs and coaches others to achieve their own freedom and abundance. He is a proud Army Reserve Officer.

Jeff’s Blog

46. Joe Barclay

Joe Barclay Joe Barclay teaches everyday people how to create financial freedom by developing multiple streams of income through network marketing and affiliate marketing.

Joe has been in the network marketing industry for over 20 years, the last 10 on a full-time basis. His blog provides generic training on everything from attraction marketing and massive lead generation to effective follow up and recruiting.

Joe’s training motto is “take the fast track to success by copying what works.”

Joe’s Blog

47. Carlos Aponte Jr

Carlos Aponte Jr If you have been on the internet for any time you may have come across the name Carlos Aponte Jr. Carlos is an experienced serial marketer who has been making his mark in the network and internet marketing industry for about 20 years.

As a very successful six figure plus income earner, the founder of MassiveLifestyle Inc, and the Make It Happen video Newsletter and training site, Carlos keeps it Real and will help you win in business and in life!

by… Godfrey Thaxter

Carlos’s Blog

48. Joseph Montes

Joseph Montes Joseph Montes is a Social Media Marketing Specialist, skilled and deeply experienced with the use of social channels for business in order to drive increased consumer engagement, brand awareness, and sales.

The majority of his career has been spent in social media marketing. Social channels such as Google Plus, Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Pinterest, and WordPress have emerged as primary communication channels and key marketing platforms, Joseph provide strategic and tactical help!

Joseph’s Blog

49. Aurore Jones

Aurore Jones French born Aurore Jones is a successful online network marketer who lives in the UK with her family. Co-founder of the Mastermind Fever Group, she runs a thriving Facebook group, where the participants get challenge to step up their game by hosting their first hangouts. She won a ticket to the NES4, came #9 at the 2012 Top 50 MLM blogs, came 2nd for the Traffic Playbook referral contest, appears regularly on the MLSP leaderboard and was featured in Jessica Higdon’s last webinar.

Aurore’s Blog

50. Nicky Price

NIcky Price Nicky Price was a stifled entrepreneur until after her second child when she finally realised she was never meant to be cooped up in an office.

With a few false starts and a painful transition to online marketing Nicky made it her goal for her blog to be a safe haven from hype and information overload by creating an Internet and Network marketing blog packed full of useful, factual information and proven marketing strategies where she is often known to unleash her sense of humour too.

  Nicky’s Blog


Top Bloggers Who Deserve a Mention

Mark Halbert –  http://markharbert.com/ (should really be in the Top 50)

Elliot Kosmicki –  http://elliottkosmicki.com/
Yvonne Warner –  http://princessshimari.com/
Dale Calvert –  http://www.mlmhelp.com/

Ruthida Namubiru –  http://ruthidanamubiru.com/
Malia Holleron –  http://maliaholleron.com/

Stella Scott –  http://stellascott.com/

Carol Lamoreaux –  promomsolutions.com

Josh Parker –  http://meetjoshparker.com/

Lydia Brown –  http://lydiajbrown.com/

Jon R Patrick –  http://jonrpatrick.com/

Kelly Fedio –  http://kellyfedio.com/

Lindsay Hack –  http://lindsayhack.com/

Pat Campbell –  http://patleecampbell.com/

Margaret Wilson –  http://margaretwilsonmarketing.com/

Lucy Bieri –  http://www.101networkmarketingonline.com/

Melodie Kantner –  http://www.melodiekantner.com/

 

>>Click Here To Download The PDF Results With Alexa Rankings PLUS The Top 50 MLM Blogs Badge<<

MLM Experts
MLM Experts