קידום אתרים בגוגל: מהצעדים החשובים ביותר עבור העסק שלכם

קידום אתרים בגוגל

הקמתם אתר אינטרנט. אתם ממתינים ללקוחות שיגיעו דרכו ולמכירות שיגדלו, אבל בפועל – דבר לא משתנה. אחת הסיבות העיקריות לכך היא שככל הנראה האתר אינו מקודם בגוגל, כך שהגולשים נתקלים במתחרים, ולא בו. קידום אורגני של האתר יכול לשנות את התמונה.

מהו בכלל קידום אתרים אורגני?

אנו בחברה שמתמחה בשיווק רשתי, יודעים שהמטרה העיקרית של קידום אתרים היא לגרום לאתר מסוים להיות מדורג גבוה ככל האפשר בתוצאות החיפוש המוצגות לגולשים בגוגל, בהתאם למילות המפתח שהם הקלידו.

כבר כאן אפשר להבין את חשיבותו של קידום האתרים. רוב המוחלט של הגולשים באינטרנט נכנס רק לתוצאות הראשונות בעמוד הראשון של החיפוש, כך שמי שלא נמצא שם – כאילו לא קיים.

אתר מקודם, לעומת זאת, יזכה ביותר גולשים ובפוטנציאל גבוה מאוד ללידים איכותיים. הגולשים שמגיעים אליו, דרך החיפוש, הם לרוב קהל היעד המדויק של האתר או העסק. הנוכחות במיקום גבוה במנוע החיפוש תורמת לשיפור מוניטין האתר, הנתפס באופן כמעט אוטומטי כמוביל בתחומו.

הדגשים בדרך לקידום המוצלח

כדי ליהנות מהיתרונות המוחשיים של קידום אורגני בגוגל, יש צורך בעבודה קשה ומאומצת. בקידום אתרים, להבדיל אולי מהקידום הממומן או מאפיקים אחרים של שיווק, אין קיצורי דרך.

נקודת המוצא שלכם צריכה להיות שרק עבודה מאומצת ומתוכננת היטב, הנעשית לאורך זמן, צפויה לספק את התוצאות המצופות. ככל שהתחום המדובר הוא תחרותי יותר, וככל שמילות המפתח מחופשות יותר, כך האתגר עשוי לגדול.

קצרה היריעה מלפרט כאן את כל הקווים המנחים של קידום אתרים מוצלח, אולם ברמה העקרונית מדובר בדרך כלל בכמה פעולות הכרחיות הנעשות במקביל:

1.    אופטימיזציה של התוכן הקיים באתר, לרבות כותרות ותיאורים, שימוש נכון במילות מפתח בטקסטים, הוספת תגיות Alt לתמונות ועוד.

2.    תוכן איכותי ובעל ערך לגולשים המגיעים לאתר. כיום בגוגל מצפים למאמרי עומק, הכתובים היטב ומיועדים בעיקר לגולשים בשר ודם ורק לאחר מכן לרובוטים של מנוע החיפוש

3.    פרופיל קישורים איכותי ומגוון המוביל לאתר, ממגוון מקורות ברשת: אתרי חדשות, אתרי נישה, בלוגים וכן הלאה

4.    שדרוג חוויית הגלישה, אבטחת מידע ונושאים נוספים העומדים בליבת השימוש באתר

אז איך מתחילים?

קידום מוצלח חייב להתחיל בתכנון מוקפד ובבנייה של אסטרטגיית קידום אורגני המותאמת לעסק ולמטרותיו. בין הפעולות ההכרחיות אפשר למנות מחקר מתחרים ומילות מפתח, בניית תוכנית עבודה לאורך זמן, שימוש באמצעי ניתוח ובקרה מתקדמים – והרשימה עוד ארוכה.

כבר מכאן אפשר להבין שקידום אתרים הוא עסק למקצוענים בלבד. הוא דורש ידע רחב על אסטרטגיות קידום, היכרות מעמיקה עם הנעשה בתחום והשינויים התדירים בו (למשל העדכונים החיוניים של גוגל), ידע טכני לגבי תוכנות וכלי הקידום ועוד.

רק חברות הפועלות בשדה המשחק של קידום אורגני של אתרים תוכלנה לספק את השירות המיטבי, ובעיקר את התוצאות שאתם בוודאי מצפים להן. לכן מומלץ ליצור קשר עם חברה בתחום בהקדם האפשרי, להגדיר יחד עם אנשיה יעדים ולהתחיל להתקדם לעבר ההצלחה.

MLM Experts
MLM Experts